'Kurzfassung in Einfacher Sprache. Alles andere als normal' - Jörg Isermeyer - Bog
Bøger & Litteratur

'Kurzfassung in Einfacher Sprache. Alles andere als normal' - Jörg Isermeyer - Bog

Brand: Jörg Isermeyer

115 DKK

Lukas ist zwölf, total normal und ... stinklangweilig. Findet er. Eigentlich ist das ganz okay - bis er Jule trifft. Jule weiß auf alles eine Antwort. Und sie denkt sich die verrücktesten Geschichten aus. Doch irgendwas stimmt nicht mit ihr. Was genau, er

Leveringstid: 2-3 hverdage
Forhandler: Saxo
in_stock

Reklamelink — vi modtager en kommission fra produkter købt igennem siden. Det påvirker ikke prisen for dig. Der tages forbehold for udsolgte varer, tastefejl og prisændringer.

Lignende gaver